WDS Blog... Po godzinach nie robimy

Dlaczego proponujemy Drupala naszym klientom?

MTV, Biały Dom, BBC,  to nazwy które każdy z nas zna lecz nie każdy wie co je łączy. Odpowiedź jest prosta Drupal. Każda z tych stron oparta jest o system cms drupal mniej lub bardziej zmodyfikowany. Czemu więc w naszej codziennej pracy stosujemy drupala? Bo najlepsi go stosują, bo znamy go od podszewki, ale również dlatego że rozwiązuje potrzeby biznesowe naszych klientów i w żaden sposób ich nie ogranicza. W tym wpisie staramy się przedstawić w kilku punktach za co kochamy drupala i dlaczego proponujemy jego stosowanie.

Responsywne strony: czy warto w nie inwestować?

Korzystanie z Internetu mobilnego do przeglądania stron stale rośnie, dlatego teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, istotne jest takie zoptymalizowanie własnej strony WWW, by była użyteczna dla odbiorców i poprawnie wyświetlana na urządzeniach mobilnych.

Sklepy internetowe pod lupą: jak zwiększyć ilość transakcji i wartość koszyka zakupowego?

Wiele badań z dziedziny e-commerce pokazuje, że nawet 70% klientów porzuca koszyk zakupowy przed finalizacją transakcji, zatem zaledwie 3 na 10 osób rzeczywiście dociera do wirtualnej kasy. Jak zwiększyć ilość transakcji generowanych przez sklepy internetowe i sprawić, żeby klienci kupowali więcej?

Jak komunikować się z klientem w sklepie i na stronie internetowej?

Dialog z potencjalnym klientem odgrywa obecnie  bardzo dużo rolę w sprzedaży internetowej. Rzeczową i szybką odpowiedzią możesz zachęcić klientów do zakupu w sklepie, a  komunikować się z nimi możesz na różne sposoby. Pamiętaj jednak, że nie należy ograniczać się tylko do jednego kanału komunikacji, ponieważ przyzwyczajenia klientów są różne i często wygoda komunikacji jest kluczem do realizacji kolejnego zamówienia. Z tego wpisu dowiesz się  jakie metody komunikacji możesz wykorzystać w swoim sklepie internetowym.

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?

Posiadając sklep internetowy, który mimo tego, że jest wyposażony we wszystkie funkcjonalności, które są potrzebne do sprzedaży, zwiększenia wartości koszyka zakupowego czy komunikacji z klientem, nie mamy pewności że sklep będzie sprzedawał. Dobre narzędzie nie przyniesie nam przychodów jeśli klient nas nie znajdzie. Dzisiejszy artykuł nakreśla czynności, które możesz wykonać by zwiększyć ruch w sklepie internetowym.