Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Spójność wizerunkowa firmy ma bardzo dużą wartość w budowaniu marki firmy wśród klientów. Dobrze zaprojektowane logo, odpowiednio dobrane czcionki czy kolor są kluczowym elementem wpływającym na kreowanie marki.

Rozpoznawalność firmy jest na miarę złota. To dzięki niej każdego dnia zgłaszają się do nas nowi klienci, dzięki czemu nasza firma przynosi większe dochody.

Jakie czynności należy wykonać by nasza firma ( marka ) stały się rozpoznawalna?

W pierwszej kolejności należy opracować system identyfikacji wizualnej ( corporate identity ), który jest kluczowym elementem. To na jego podstawie w późniejszych etapach tworzone są inne elementy związane z marketingiem firmy.

W skład systemu identyfikacji wizualnej wchodzą:

  • logotyp,
  • kolorystyka,
  • czcionki.

Na podstawie tych trzech elementów powstaje księga znaku wykorzystywana w późniejszych etapach do tworzenia np.:

Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu systemu identyfikacji wizualnej tworzymy pozytywny wizerunek firmy, przez co jesteśmy bardziej rozpoznawalni, a świadomość marki rośnie każdego dnia.