Identyfikacja wizualna
Rozpoznawalność firmy jest na miarę złota. To dzięki niej każdego dnia zgłaszają się do nas nowi klienci, dzięki czemu nasza firma przynosi większe dochody.
Jakie czynności należy wykonać by nasza firma ( marka ) stały się rozpoznawalna?
W pierwszej kolejności należy opracować system identyfikacji wizualnej ( corporate identity ), który jest kluczowym elementem. To na jego podstawie w późniejszych etapach tworzone są inne elementy związane z marketingiem firmy.
W skład systemu identyfikacji wizualnej wchodzą:
- logotyp,
- kolorystyka,
- czcionki.
Na podstawie tych trzech elementów powstaje księga znaku wykorzystywana w późniejszych etapach do tworzenia np.:
- strony internetowej,
- ulotek,
- folderów,
- papieru firmowego,
- wizytówek.
Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu systemu identyfikacji wizualnej tworzymy pozytywny wizerunek firmy, przez co jesteśmy bardziej rozpoznawalni, a świadomość marki rośnie każdego dnia.